Drū Berimora. Foto: Facebook @Drew Barrymore
Latvijā ražotā “Plūkt” ziemeļu augu tēja ar nosaukumu “Blossom” janvāra beigās piedzīvoja atpazīstamības pieaugumu Amerikā pēc tam, kad amerikāņu aktrise Drū Berimora izcēla zīmolu kā ideālu dāvanu, ko izvēlēties e-komercijas vietnē “Etsy”.
Drū Berimoras rekomendētās tējas sastāvā ir tādi ziemeļu augi kā ehināceja, kliņģerīte, piparmētra, ugunspuķe, rudzupuķe un raudene, kas visi ir ievākti bioloģiski sertificētās savvaļas pļavās un mežos Latvijā.
Amerika ir stratēģiski nozīmīgākā un viena no 22 eksporta valstīm, kur tiek tirgota bioloģiski sertificēta tēja ar latvisko nosaukumu “Plūkt”, norāda ražotājs.
Uzņēmuma līdzdibinātāja un vadītāja Māra Lieplapa atklāj: “No Dienvidāfrikas līdz Japānai un no Austrālijas līdz Amerikai – “Plūkt” zīmolu un sortimentu novērtē un mans ilgtermiņa mērķis ir, lai Nordic jeb tēja no Ziemeļeiropas atraisa jaunu tējas baudīšanas kultūru pasaulē. Tāpēc katru atsauksmi par “Plūkt” tēju novērtēju kā būtisku ieguldījumu tējas baudītāju komūnas paplašināšanā un nenoliedzami slavenās amerikāņu aktrises rekomendācija vēl vairāk stiprina mūsu zīmola pozīciju Amerikā”.
Šis zīmols jau līdz šim ir izpelnījies starptautiskas atzinības par produktu inovatīvo un ilgtspējīgo ražošanas pieeju: tējā izmantotie augi tiek žāvēti, izmantojot vēja un saules enerģiju; tējas maisiņu ražošanai izmantotais materiāls ir no augu šķiedras – rezultātā šie maisiņi kompostējas 30-60 dienu laikā un neizdala plastmasas daļiņas dzērienā. Šobrīd “Plūkt” ir vienīgais augu tēju ražotājs Ziemeļeiropā, kas piedāvā ilgtspējīgu, dabai un cilvēkam draudzīgu risinājumu šī dzēriena nozarē.
“Plūkt” ir ģimenes uzņēmums, ko dibinājušas māte un meita – Līga un Māra Lieplapas 2017. gadā. Uzņēmuma izaugsme ir sākusies ar pirmo tējnīcu Singapūrā, taču šobrīd uzņēmuma produkcijas nozīmīgākās eksporta valstis ir ASV, Kanāda un Beļģija. Sortimenta lielāko noietu veido tādi tirdzniecības kanāli kā zero waste un dizaina konceptveikali, HoReCa un e-komercija.
Pēc datu vākšanas uzņēmuma “Statista” datiem – 2022. gadā “Etsy” bija pārdošanas platforma vairāk kā septiņiem miljoniem zīmolu jeb pārdevēju.
Lasiet arī: Vāc parakstus par pilnīgu smēķēšanas aizliegumu publiskās vietās un uz ielas
Lasiet arī: VIDEO | Keišs, Grāvelis, Āboliņš un citi slaveni aktieri iemūžina traģikomisku stāstu par padomju džinsiem
Lasiet arī: Veselības ministra dzīvesbiedre Linda Abu Meri atkal būs redzama televīzijā
Lasiet arī: Ķengaragā atvērts otrais Lidl; pirmais klients rindā stāvēja no diviem naktī
Lasiet arī: Patmalniece, Krivenchy un citas slavenības jaunā šovā meklēs viltvāržus Latvijas ģimenēs
Lasiet arī: Auklēšanās ar otru nebūs! Mīlestības un attiecību horoskops februārim
Seko mums arī Facebook, X, Instagram un Draugiem!