Foto: Pexels/Ketut Subiyanto

Otrdien, 30.aprīlī, uzņēmums “MADARA Cosmetics” noslēdz darījumu ar somu uzņēmumu “Oy Transmeri Ab” par kosmētikas zīmola “MOSSA” pārdošanu. Tas ir viens no zīmoliem AS “MADARA Cosmetics” portfelī un tā pārdošanas summa ir četri miljoni eiro.

Šis darījums ir būtisks faktors uzņēmuma nākotnes izaugsmē un investīcijās, kā arī veicina līgumražošanas apjoma palielināšanos, norāda uzņēmumā.

AS “MADARA Cosmetics” izpilddirektore Gunta Šulte skaidro: “”MOSSA” zīmola pārdošanas vērtība izceļ uzņēmuma “MADARA Cosmetics” komandas profesionalitāti spēcīgu un rentablu zīmolu radīšanā. Esam līderi starptautiskā līmenī ne tikai izcilu kosmētikas produktu ražošanā, bet arī zīmola mārketingā. Varu atklāt, ka šo pieeju konkurētspējīgu, mūsdienīgu, globālā mērogā iekārojamu zīmolu radīšanā un kopumā radošās domāšanas kultivēšanā turpināsim, stratēģiski atvēlot resursus “zīmolu laboratorijas” izveidē jau šogad. Rezultātā varu apliecināt, ka “MOSSA” zīmola pārdošana iezīmē jaunu uzņēmuma “MADARA Cosmetics” un zīmola “MÁDARA” attīstības ciklu. Attiecībā uz “MÁDARA” zīmola attīstību varēsim vēl agresīvāk koncentrēties uz stratēģiskajām prioritātēm, jo īpaši uz ieguldījumu plānu jaunu talantu piesaistē, zīmola atpazīstamības un komandu veidošanā lokāli Francijā, Vācijā, Zviedrijā.”

Somu uzņēmuma “Oy Transmeri Ab” izpilddirektore Sara Rosini (Sari Rosin) darījumu komentē: “Esam gandarīti pārņemt īpašumā “MOSSA’ zīmolu un uzņemties tā tālāko attīstību. Jau tagad redzam “MOSSA” zīmolu kā spēcīgu spēlētāju masu tirgus segmentā un šo izaugsmi attīstīsim gan Somijā, gan citur Eiropā. Mēs augstu vērtējam “MOSSA” produktu izcilību un tāpēc saglabāsim sadarbību ar “MADARA Cosmetics” laboratoriju un ražotni Latvijā, lai kopā turpinātu esošo un jaunu produktu ražošanu.”

Šulte papildina: “Ņemot vērā, ka “MADARA Cosmetics” pārstāvēto zīmolu produktu pārdošanas stratēģija šobrīd primāri aptver premium un e-komercijas kanālus, bet “MOSSA” zīmola galvenais pārdošanas kanāls ir masu tirgus segments, šī brīža “MOSSA” zīmola attīstības stadija ir abām darījumā iesaistītajām pusēm izdevīga. Darījuma rezultātā “MADARA Cosmetics” iegūtos līdzekļus varēs investēt uzņēmuma tālākās izaugsmes iespējās, bet “MOSSA” zīmols jaunā īpašnieka atbildībā veiks globālu integrāciju savā segmentā. Tāpat arī novērtējam iespēju būt par fundamentāli būtisku partneri “MOSSA” zīmola turpmākajā attīstībā, nodrošinot visu produktu ražošanu, kas ļaus palielināt mūsu uzņēmuma līgumražošanas apjomu. Kā arī turpināsim “MOSSA” zīmola pārstāvēšanu un izplatīšanu Latvijā.”

Reklāmas aģentūras WKND līdzīpašnieks, mārketinga konsultants Edgars Pētersons šo darījumu komentē kā stratēģisku soli uzņēmuma attīstībā, velkot paralēles ar pasaules koprorācijās pielietotu praksi: “Lai lielās korporācijās uzturētu izaugsmes garu un radošo domāšanu ir nepieciešama atbilstoši veidota iekšējā atmosfēra un kultūra jeb uzņēmējdarbībā pazīstami ar definīciju “iekšējā uzņēmējdarbība”. Šādas sistēmas ietvaros bieži minēta vadlīnija piešķiramo resursu proporcijai ir 70-20-10 noteikums, ko ir

iedvesmojusi “Google” pieeja. Tas nozīmē, ka 70% jeb lielākā daļa resursu tiek piešķirti uzņēmuma pamatdarbībai, aptuveni 20% tiek atvēlēti inovatīviem projektiem ar potenciālu veicināt uzņēmuma biznesa izaugsmi nākotnē, un 10% tiek piešķirti eksperimentāliem projektiem.

Rezultātā daļa no šiem projektiem integrējas pamatbiznesā, bet citi koncepti, kas nav saistīti ar uzņēmuma pamatdarbību vai prioritātēm tiek nodoti tālāk, kā tas ir “MOSSA” zīmola pārdošanas gadījumā, lai uzņēmums atkal efektīvi izmantotu ieguldītos līdzekļus savā izaugsmes potenciālā. Attiecīgi “MADARA Cosmetics” lēmumu par “zīmolu laboratorijas” izveidi uzskatu par progresīvu, kas ļaus uzņēmumam strukturēti strādāt pie radošiem nākotnes projektiem, reizē saglabājot pamatbiznesa stabilitāti un sniedzot potenciālu jaunām izaugsmes iespējām.”

“MOSSA” ir sertificēts dabīgās kosmētikas zīmols, ko uzņēmums “MADARA Cosmetics” izveidoja un ieviesa Latvijā 2014.gadā. “MOSSA” zīmols piedāvā 35 dažādus ādas kopšanas un skaistumkopšanas produktus, kuru formulu galvenā sastāvdaļa ir ziemeļu ogu ekstrakti. Zīmola lielākie tirgi pēc 2023.gada datiem ir Somija (63%), Latvija (23%), Spānija (5%), Ungārija (5%)

Lasiet arī: Mūžībā devies kādreizējais finanšu ministrs Andris Vilks

Lasiet arī: Krievijā draud nogremdēt un pārvērst pelnos Rietumus, reaģējot uz Ukrainai piešķirto palīdzību

Lasiet arī: Pavasarīgais siltums atgriežas; nedēļas vidū iespējami +24 grādi

Lasiet arī:  Viena diena Latvijā – aicina piedalīties dabas vērošanas zibakcijā

Lasiet arī: Dāmas uzplauks kā krāšņākie ziedi – mīlestības un attiecību horoskops maijam

Lasiet arī: Piecas zodiaka zīmes, ko visvairāk ietekmēs retrogrādais Plutons no maija līdz oktobrim

Seko mums arī Facebook, X, Instagram un Draugiem!

youtube icon
Abonēt youtube