Foto: Rob Kievit/Flickr

“Pirmais “Rīgas satiksmes” logo simbolizēja gliemezi, kas atbilst realitātei. Bet ko simbolizē jaunais logo? Es ceru, ka kamolā tinējus un adītājas tramvajā,” vietnē “X” (Iepriekš “Twitter”) raksta sociālā tīkla lietotāja Lolita Tomsone, reaģējot uz uzņēmuma logo maiņu. Arī citi interneta lietotāji domā, ka jaunais logo vairāk piestāvētu kādam adīšanas, nevis satiksmes uzņēmumam.

Daudzi “X” lietotāji radījuši savas versijas un mēģinājuši “uzlabot” jauno logo, padarot to vēl piemērotāku adīšanas uzņēmumam vai kādam uzņēmumam no 80. gadiem. Arī “X” lietotājs Jānis Krauklis komentē, ka “bija varianti, bet “Rīgas satiksme” izvēlējās iebraukt retro diletantā.”

Vēl kāds “X” lietotājs norāda uz aizdomīgu krāsu salikuma sakritību ar partijas “Jaunā Vienotība” logo, piebilstot, vai “diez kādam ir šaubas, kura partija pārvalda Rīgu”.

Dažs labs pamanījies arī radīt jaunajam logotipam atbilstošu biļešu kontroliera tērpu.

Daudzus arī satrauc, kāpēc pēkšņi tik daudzi uzņēmumi ir nolēmuši mainīt logotipus un identitātes. “Kāds var racionāli izskaidrot monopoluzņēmuma vēlmi mainīt identitāti? Mums ir kāda cita “Rīgas satiksme”, ar ko konkurēt? Vai mums ir tik daudz naudas kā nekad? “Pasažieru vilciens”, RīgasZOO, tagad “Rīgas satiksme”. Nākamais?” raksta Anita Legzdina.

Līdz ar gadu laikā piedzīvotajām pārmaiņām, “Rīgas satiksme” savu 21. pastāvēšanas gadadienu uzsāk ar jaunu vizuālo identitāti. “Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa skaidro, ka “dinamika domāšanā, jauni risinājumi un nepieciešamība nepārtraukti attīstīties un mainīties  ir ielikta arī “Rīgas satiksmes” jaunajā zīmolā, kas ir uzlādēts ar kustību, enerģiju un cilvēcību.”

Jaunā zīmola ieviešana notiks pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus. Sākotnēji jaunais zīmols tiks iestrādāts elektroniskajos dokumentos. Savukārt uz sabiedriskā transporta, kā arī citos drukātajos materiālos jaunais logo tiks nomainīts brīdī, kad iepriekšējais būs nolietojies, informē “Rīgas satiksme”.

Esošais “Rīgas satiksmes” logo izveidots 2003. gadā, tādejādi kopš logo ieviešanas ir pagājuši vairāk nekā 20 gadi un logo ir novecojis. Tāpat ikdienā izmantotā krāsu identitāte laika gaitā ir mainījusies un vairs nav vienota, uzsver uzņēmumā.

Lasiet arī: Kuldīdzniece, uzticoties krāpniekiem, zaudējusi vairāk nekā 160 000 eiro

Lasiet arī: Rīgā pārdēvēs Maskavas, Lomonosova, Puškina, Gogoļa un citas ielas

Lasiet arī: Kā tagad dēvēsim Maskačku? Soctīklos iesaka variantus, daži – īpaši amizanti

Lasiet arī: Skatītāja pēc bijušā Dailes teātra aktiera Zalaka stāvizrādes vēršas drošības dienestā

Lasiet arī: VIDEO | Latvijā iemīlējies japānis Masaki Nakagava iedzied oriģināldziesmu latviski

Lasiet arī: Lielā pieprasījuma iedvesmota, Magone piedāvā 8. marta sveicienus; cena – cita!

Seko mums arī Facebook, X, Instagram un Draugiem!

Saistītās tēmas: logologo maiņaRīgas Satiksme

youtube icon
Abonēt youtube